Karşılıksız Sevenlerin Platonik Aşıkların İtiraf Mekanı: karsiliksizsevdik.com sitesinde buluşuyoruz.




karşılıksız sevgi




Hepimizin başından geçen bir aşk hikayesi vardır. Acıyla dolu, mutlu ya da hüzünlü ama hepsinin ortak yanında bir aşk uğruna verilmiş mutlu umut dolu günler vardır. Pek çoğumuzun aşk denildiğinde duyguları harmanlanır ki; zaten aşka inanan ya da inanmayan insanlar vardır çok sayıda tanıdığınızın ya da arkadaşlarınızın aşk ile ilgili tecrübelerinden yola çıkarak aşka sevgiye olan inançlarını öğrenmeniz de mümkün! Aşk dünyanın en güzel en harika kelimesidir. Aşk sadece insana duyulan aşkla sınırlı değildir. Aşkın tarifi zor ama güzeldir; bir şarkıya bir sanatçının sesine, bir yemeğe ya da bir yaz mevsiminde tan vaktinde güneşin doğuşunu tepenin ardından izlemeye olan ilgili merakınız da bir aşkı ifade eder. Aşk 3 harftir ama söylerken bile insan bu kelimeye aşık olur, farketmişsinizdir!




Aşka dair yaşanmış bir hikayeyi kısaca özetleyeyim: Hikayenin baş mimarı benim ama kimin olduğu da pek önemli değil açıkcası. Tam 15 gün önce ruh halim cıvıl cıvıl uçarken göklerde şimdi; inanın her o sevdiğimi düşündüğümde acı doluyor yüreğim. Koskoca 7 yıllık aşk hayatımız tam alevlenmişken birbirimizi o kadar çok seviyorken, ailesinin onu sözlediği haberini bir gece vakti kısa mesajla aldım. İnanın o an insan birşey konuşamıyor, mantıklı düşünemiyor, söylenecek bir kelime dahi bulunmuyor aslında. O kadar çok inanmışken onca yıl geçmesine rağmen neden sevdiğinizle birlikte olamıyorsunuz bir ömür boyu! Bazen hayata bazen kendime çok isyan ettim. Aradım defalarca ama geridönüş dahi alamadım, hep düşündüm, o beni sevdi ama neden ailesine benimle bir evlilik için mücadelesini ortaya koyamadı diye! 10 gündür bir haber bekliyorum, son konuşmamızda ağlayarak konuştuk ve sevdiğim melek diye hitap ettiğim benden biraz zaman istedi. Ve hala onu bekliyorum. Sözlenmişken ailesi sözü vermişken bile eğer yüreğinde sevgisi varsa benimle olmalı, aşka inanmak bu işte, ben bir kez olsun elinden tutamamışken ama hep o özlemle hasretle yaşamışken ona ömrümün sonuna kadar dokunamasam da aşk bu işte. Sırf sevdiğim için evlenmemek, ondan başkasını düşünmemek... İnşallah sonu hayırlara vesile olur, inşallah sevdiğimi şu dünyada ilk ve tek aşık olduğum insanı kaybetmem! Bu benim için çok acı bir duygu!




Kimine göre farklıdır bu düşünceler, ama anlamlı olan şey doğrunun ne olduğudur. Aşk doğruları ifade eder, yalan olmamalıdır. Yalan varsa aşk değildir zaten. En önemlisi de karşılıksız sevmek! Çıkarsız sevmek! En büyük aşk çıkarsız sevgilerdir.




Biz Karşılıksız Sevdik, bazen belkide platonik denilen aşkı yaşadık ama; hep aşık olduğumuza inandık! Aşk Acısı Çeken çok sayıda insan vardır tam da şuanda hepsine dileriz en güzel mutluluklar hediye edilir. Aşk hikayemizi dinlediniz, aslında oldukça acıklı bir hikayeydi ama sizi ağlatmak istemedim. Ben sizin yerinize de ağlayabilirim ve hala mutlu ya da mutsuz neyse kendimi nasıl hissediyorsam ben çok sevdim, tek bildiğim deli gibi aşık olduğumdu.




Size karşılıksız aşk hikayelerinin ve sevgiliye alınabilecek hediye fikirlerinin paylaşıldığı duygu ağırlıklı bir siteyi önerdik. Siteyi ziyaret ederek duygularınıza derman arayabilirsiniz.

edit post

Comments

0 Response to 'KARŞILIKSIZ SEVGİ AŞK İTİRAF MEKANI'

Yorum Gönder